Dostęp do pełnej treści artykułu jest ograniczony.
Jeśli chcesz uzyskać pełen dostęp i przeczytać ten artykuł zaloguj się lub zarejestruj
Ten artykuł pokazuje jak samodzielnie włączyć automatyczne rozliczanie faktur zakupowych i kosztowych z zapłatami. Jest to nieodpłatna i standardowa funkcjonalność wbudowana w Comarch ERP XL.
Jeśli interesuje Cię automatyczne rozliczanie faktur sprzedażowych z wpłatami to przejdź do artykułu Automatyczne rozliczanie faktur.
Wstęp
Automatyczne rozliczanie faktur zakupowych leży w obrębie standardowej funkcjonalności dostarczanej przez Comarch ERP XL.
Podczas importowania wyciągu bankowego należy w oknie importu zapisów kliknąć przycisk "Przenieś i rozlicz":
To spowoduje zaimportowanie zapisów bankowych do ERP XL i automatyczne ich rozliczenie z fakturami zakupu:
Do poprawnego działania tego mechanizmu może być jednak potrzebna dodatkowa parametryzacja po stronie programu ERP XL i po stronie banku. Ten artykuł opisuje jak to zrobić. Proces jest analogiczny dla tradycyjnej wymiany plikowej jak i dla wymiany za pośrednictwem webservice.
Mechanizm automatycznego rozliczenia opisany w tym artykule dotyczy wyłącznie rozliczeń zobowiązań, czyli zapłat za faktury od dostawców wprowadzone do ERP XL jako faktury zakupu.
Przebieg procesu automatycznego rozliczenia
Dostęp do pełnej treści artykułu jest ograniczony.
Jeśli chcesz uzyskać pełen dostęp i przeczytać ten artykuł zaloguj się lub zarejestruj
Zasada działania automatycznych rozliczeń
Dostęp do pełnej treści artykułu jest ograniczony.
Jeśli chcesz uzyskać pełen dostęp i przeczytać ten artykuł zaloguj się lub zarejestruj
Komentarze