Dostęp do pełnej treści artykułu jest ograniczony.
Jeśli chcesz uzyskać pełen dostęp i przeczytać ten artykuł zaloguj się lub zarejestruj
Opis problemu
Próba aktualizacji danych na karcie pracownika wyświetla komunikat o błędzie:
Błąd odczytu danych z tabeli CDN.AtrybutyKlasy. Błąd: Nie znaleziono rekordu CDN.OsoKarty
W rezultacie brak jest możliwości aktualizacji i zapisania kartoteki pracownika.
Błąd leży po stronie nieprawidłowości w tabeli CDN.OsoKarty.
Procedura testowa
Dostęp do pełnej treści artykułu jest ograniczony.
Jeśli chcesz uzyskać pełen dostęp i przeczytać ten artykuł zaloguj się lub zarejestruj
Procedura naprawcza
Dostęp do pełnej treści artykułu jest ograniczony.
Jeśli chcesz uzyskać pełen dostęp i przeczytać ten artykuł zaloguj się lub zarejestruj